Dobozépítészet

A Kashiyama Daikanyama jó példa arra, hogyan lehet az építészetet marketingeszközként használni, alakítva egy márkáról kialakult képet, miközben az értékeit közvetíti és bevonja a vásárlókat.

Kashiyama Daikanyama

Az építészeti márkaépítés tartós és hatékony eszköz egy márka erősítésére. Számos nagyvállalat mindenféle iparágakból nagyon sok pénzt fektetett masszív épületekbe, hogy megerősítsék a róluk kialakult képet – ilyen a BMW Welt, ami egy múzeum és rendezvényközpont Münchenben, vagy a Louis Vuitton Foundation, ami egy kiállítótér Párizsban.

Kashiyama Daikanyama

Ez az új komplexum, a Kashiyama Daikanyama Tokió Daikanyama negyedében egy újabb példa az építészeti márkaépítésre. Az ismert japán ruhamárka, az Onward számára tervezte a Nendo architects. A ruhamárka ismert aktív szerepvállalásáról a társadalmi és környezetvédelmi kérdésekben, így az épületet is sok zölddel egészítették ki a külső területeken ahol csak lehetett.

Kashiyama Daikanyama

Kashiyama Daikanyama átgondolt tervezése a cég víziójára és értékeire reflektál. Tudatosan egy kisméretű épületet fejlesztettek, amit később szabadon tovább lehet bővíteni, hogy összeolvadjon a környezetével.

Kashiyama Daikanyama
A szerkezet több kisebb, dobozszerű egység kombinációja, amit egy meghatározott sorrendben tettek össze, hogy egy dombra emlékeztessen. Ez a koncepció a Kashiyama név esszenciáját juttatja kifejezésre, amiben a „yama” tag japánul hegyeket jelent.

Kashiyama Daikanyama
Az elrendezés emellett lehetővé teszi, hogy a természetes fény könnyedén bejusson az épületbe. Érdekes módon minden dobozszerű egység teteje teraszként szolgál a fölötte lévő emeleteknek.

Kashiyama Daikanyama

A Kashiyama Daikanyama belseje egyedülálló, mivel az alagsorban található kávézó az utca szintről magasabbnak tűnik, ezzel növelve a vizuális élményt. Bent a különböző anyagok manipulációját érezhetjük, finom átmenetet a színek és a textúrák között, hogy a belső illeszkedjen a külső megjelenésekhez.

Ez is érdekelhet

A legfrissebbek