Luxus poggyász

A kilenc darabos kollekció minden egyes darabját úgy tervezték, hogy az autógyártó közúti és versenyautóinak legfontosabb dizájnelemeit tartalmazza.


Nincs is jobb egy hétvégi kirándulásnál – kivéve talán, ha az egy McLarennel történik. Egy ilyen alkalomra nem elég egy átlagos poggyász. Olyan felszerelésre van szükség, amely illik a járgányhoz.
Ez a gondolat állt a brit márka és a Tumi, a csúcskategóriás poggyászokat gyártó cég új együttműködésének hátterében. A két nagyra becsült márka bemutatott egy új kollekciót, amely olyan stílusos táskákat tartalmaz, amelyeket bármilyen F1-es útra magaddal vihetsz.

McLaren-Tumi
A “világpolgároknak” szánt új kollekció kilenc darabból áll, köztük düftin táskákból, egy beépített USB-porttal ellátott hátizsákból és egy utazókészletből. A Tumi nem csak a McLaren logót ragasztotta rá néhány már meglévő darabjára. Minden egyes darabot kifejezetten úgy terveztek, hogy tartalmazzon elemeket az autógyártó közúti és versenyautóiból, például a CCX6 szénszálas akcentusait és a jellegzetes papaya narancssárga színvilágát.

McLaren-TumiAz Aero International Expandable 4 Wheel Carry-O például egy strapabíró hőre lágyuló kompozit héjjal van borítva, és kinyílik, hogy felfedje a belső kompressziós hevedert, amelyet a márka kizárólag versenypályára szánt járműveiben található hatpontos versenyhámról mintáztak. A szuperautó ihlette egyéb elemek között van egy kisebb nesszeszer, egy kis csomagolókocka és egy bővíthető naptárfüzet is.
“A McLarennél arra összpontosítunk, hogy egy világos dizájnnyelvet és anyagválasztást tükrözzünk, amely elvezet az autónk teljesítményéhez” – mondta a márka dizájnigazgatója, Rob Melville. “Ezeket a szempontokat szerettük volna megragadni a Tumi segítségével, ezért rengeteg időt töltöttünk azzal, hogy elemezzük és finomítsuk ennek a kollekciónak minden egyes elemét”.

McLaren-Tumi
Nem ez az első alkalom, hogy a McLaren egy másik luxuscikkgyártóval állt össze. Tavaly egy sportos, vezeték nélküli fejhallgatón dolgoztak együtt a Klipsch márkával. Két évvel korábban pedig a brit Belstaff felsőruházati gyártóval együtt adtak ki egy 10 darabos férfi ruházati kollekciót. 2019-ben ráadásul az autógyártó házon belüli Special Operations részlege egy, a GT által inspirált poggyászkollekciót adott ki.