A kaliforniai Vintage Electric az elmúlt néhány évet azzal töltötte, hogy a múltat a jelennel egyesítse, és egy sor funky e-bike-ot alkosson, amelyek retro motorkerékpár bájt csöpögtetnek. Most a vállalat igazán felturbózta a teljesítményt a 2022-es 72 voltos Performance Line számára.
A Vintage Electric három meglévő modelljét választotta ki a Performance Line frissítéséhez, amelyek mindegyike a „kategóriájában legjobb EV teljesítményt kombinálja a versenyzés aranykorából származó motorkerékpáros deszkaversenyzők időtlen dizájnjával”.
Ahogy a teljes Performance Line név is jelzi, a továbbfejlesztett e-bike-ok központi eleme „a legjobb akkumulátor, amit a Vintage a teljesítmény, a gyorsulás, a hosszú élettartam és az újratölthetőség szempontjából meg tudott tervezni” – az iparág vezető 72 voltos, 1 123 wh-s akkumulátorcsomagja, amely az ülés és az alsó csövek közé szerelt V-twin-szerű házban található.
A 750 W-os hátsó tengelytávú motorral kombinálva ez a jelentések szerint a korábbi változatokhoz képest mintegy háromszoros nyomatékot kínál a motorosoknak, a vásárlók pedig nagy teljesítményű Race Mode üzemmódot választhatnak, hogy új, erőteljes magasságokba emeljék a terepezést.
A nyomatékérzékeléssel ellátott pedálsegéd mellett a még érzékenyebb vezetés érdekében a 2022 Performance Line összes e-bike-ja hüvelykujjas gázkarral van felszerelve, amely akár 32 km/h sebességre is képes utcai vezetés esetén, vagy 64 km/h sebességre a Race Mode opcióval magánutakon. Az egy feltöltésre jutó hatótávolság a becslések szerint 120 km között lehet nyílt úton.
A 72 voltos Roadster és Scrambler e-bike-ok egyenként 6.995 dolláros boutique-árcédulát viselnek, míg a 72 voltos Shelby kiadás 7 249 dollárral egyértelműen a csomag vezetője. Minden modell kapható már.