A belga Victor & Charles pincészet Karma cuvée-je egy igazi gyémánttal kirakott, egyedi palackban érkezik. A limitált kiadású pezsgőből mindössze 1000 darab készült.
Filip Mertens – a belga Victor & Charles pincészet alapítója – a saját cuvée de prestige megalkotására törekedve a WeWantMore design stúdióval dolgozott a csomagolás megtervezésén. A Karma nevű pezsgő átlátszatlan palackban kerül forgalomba, amelynek homlokoldalán lótusz ihlette díszítés található. A rózsaarany díszítések (Applic’Etains) ónból készültek. A három, kézzel elhelyezett óncímke minden egyes palackon bonyolultan domborított formákkal büszkélkedhet.
A márka logóját minden palack közepén egyetlen gyémántba ágyazva helyezik el. „Mivel Antwerpenből, a világ gyémántfővárosából származom, inspirált, hogy egy hitelesített gyémántot integráljak a csomagolás dizájnjába” – mondja Mertens a Luxe Packaging Insightnak. Minden palackhoz a HRD Antwerpen által kiállított tanúsítvány tartozik, amely biztosítja a kő eredetiségét.
A Cuvée Karma egy dosage zero pezsgő – ami azt jelenti, hogy literenként kevesebb mint 3 gramm cukrot tartalmaz -, és Chardonnay, Pinot Noir és Pinot Meunier keveréke. A palackot parafadugóval (Prioux) és rózsaarany kapszulával (Vipalux) zárják.
A készlet Luxe termékcsaládból származó kartonszekrényben (Full Pack), rézből készült forró bélyegzéssel és egyedi készítésű tokkal személyre szabottan. Limitált kiadás, mindössze 1000 Karma palack készült belőle, ára 549 euró.