A Bang & Olufsen elektronikai márka legújabb pop-up boltja Kiotóban nyílt meg egy régi ruhabolt helyén. A projekt két szintet ölel fel, és új életet lehel egy épületbe, még mielőtt azt lebontanák. Az átmeneti boltot a minimális beavatkozás, maximális hatás ötlete ihlette.
A tervező, Seki legfőbb célja az volt, hogy újra felhasználja a faanyagot az épületben, amelyet egyébként csak eldobnának. A fa segítségével bemutató asztalokat készítettek, amivel az építés módjának folyamatit emelték ki.
A tsuga faanyagot Seki már többször használta. A bútorok talplemezeit betontömbökkel támasztották meg. Minden kiállító asztalhoz négy falapot szabtak méretre, amibe a betontömböt végül beillesztették.
A tervező a fenntarthatóságot is nagyon fontosnak tartotta a design és a tér kialakításánál. Mivel ez egy átmeneti bolt, a meglévő anyagokat használták újra az építés során, így csökkentve a hulladékot. A projekt így feltárja a falakat és mennyezetet, bemutatva milyen egy épület a bontás előtt. A Bang & Olufsen eszközöket pedig ott helyezték el, ahol a régi ruhabolt polcai álltak.
A felső szinten a betont fehér kavics egészíti ki a padlóra szórva. Ez az elem szinte szent helyszínné változtatja a boltot. A fehérre festett fal egyesíti a két különböző teret az első szinten, míg a második szinten az üveg eltávolítása után az elérhetetlen átriumból közös tér vált.