A japán elektronikai óriás, a Sony szinte sokkolta a világot a CES világkiállításon bemutatott elektromos koncepció autójával.
A Sony mérnökei a Vision-S áramvonalas bár kissé unalmas karosszériáját igazán telepakolták elektronikával, a koncepció autó ugyanis nem kevesebb mint 33 szenzort vonultat fel, melyek között számos kamera, LiDAR rendszer, valamint radar is helyet kapott. Ezen rendszerekkel a Vision-S korábban elképzelhetetlen szinten érzékeli az autón kívüli történéseket, például a gyalogosok mozgását, vagy a különböző tárgyakat, akadályokat, így az autó a Sony állítása szerint már Level 2-es önvezetésre képes, tehát a jármű a vezető felügyelete mellett önállóan képes a forgalomban közlekedni.
A Sony mérnökei a beltér megtervezése során sem tudták megtagadni önmagukat, így az első ülések fejtámlái mögé nagy méretű infotainment kijelzők kerültek, a műszerfalon végigfutó panoráma érintőképernyő és a külső visszapillantókat helyettesítő kamerák képét közvetítő monitorok is az elektronikai óriás múltjára utalnak. Nem meglepő tehát, hogy olyan nyalánkságok is bekerültek az autóba, mint a „360 Reality Audio” névre keresztelt hangrendszer, mely többek között az ülésekbe is integrált hangszóróinak köszönhetően az autó valamennyi utasának tökéletes térhatású hangzást biztosít.
A Sony ügyvezető igazgatója, Kenichiro Yoshida elmondása szerint a Vision-S egy új, az elektromos autók számára készült platformra épült, amely a kanadai óriás, a Magna munkáját dicséri. A Bosch, a Continental, az NVIDIA és a Qualcomm segítségével készült Vision-S teljesítményére sem lehet panasz, hiszen az autó mozgatásáról két 200 kW teljesítményű villanymotor gondoskodik, ami 4.8 másodperces 0-100-as gyorsulást és tekintélyes 239 km/órás végsebességet biztosít a járműnek.