Az Atelier Jorgensen által tervezett, a kaliforniai Napa városában található eldugott rezidenciát Buttons és Ridgie Barton rendelték meg, miután eredeti hétvégi házukat elpusztította egy erdőtűz. A Mount Veeder hegyoldalába ágyazott lakás mély umbra színű hullámos acélból készült, amely akaratlanul is az azt körülvevő elszenesedett vörösfenyőfákat tükrözi.
Az épület egy kétszintes kocka, parabola tetővel és egy középről kimozdított bejárati udvarral, amely Buttons és Ridgie régi házára emlékeztet. A lakók egy meredek és kanyargós felhajtón keresztül jutnak be a házba a nyugati oldalon, ahol a szögletes homlokzat úgy van kialakítva, hogy a bejárati ajtóra és a mögötte lévő erdőre nyíló kilátásra irányítsa a tekintetet.
Alacsony és szinte teljesen tömör, ez a ház „praktikus” oldala, itt található a kamra, a mosókonyha, az előszoba és hasonlók. Az északnyugati sarkokban két hálószoba is található. A ház szemközti vége 9 méterrel magasabbra nyúlik, és padlótól mennyezetig érő üvegfalakkal. Itt egy nyitott konyhát és étkezőt, valamint egy dupla belmagasságú lakóteret alakítottak ki.
Az építész szerint „a nappalit úgy terveztük, hogy amikor az ember a térben áll vagy ül, a mennyezetet nem érzékeli a perifériás látóterében, ezért úgy érezheti, valami erdőszéli őrházban állva gyönyörködik az elterülő szőlőültetvények és a környező erdő felett szárnyaló sólymok szépségében.”
A lakók a lakótérből az emeletre, a fő hálószobai tetőtérbe is ellátnak, amely egy gardróbszobával és egy saját zuhanyzós fürdőszobával rendelkezik.
Ami az anyagválasztást illeti, a sötét külső burkolat meleg és barátságos belső tereket rejt, melyek világos orosz nyír rétegelt lemezből készültek. A kezeletlen, tengerészeti minőségű rétegelt lemez a mindennapi élettel járó kopásokat és karcolásokat viseli. A meleg faanyag a ház minden helyiségében visszaköszön, kivéve a fürdőszobákat, ahol aqua kék színű csempéket raktak le. A padlókhoz újrahasznosított juharfát használtak, ami finom kontrasztban áll a rétegelt lemezzel.
Talán a helyszín erdőtüzek okozta sebhelyei miatt az Atelier Jorgensen mélyen elgondolkozott az esővíz jelentőségén a tervezés során. Az üveg bejárati ajtót mélysárga acél napellenző jelzi, ami „énekel” az esőben. „Hangvillaként rezonálva emlékezteti a lakókat az eső fontosságára” – fogalmaz az építész. A terv esővízgyűjtő rendszert és egy víztároló tartályt is tartalmaz a száraz napokra.
„Ahogy annak lennie kell, az őrház önfenntartó, mind fizikai, mind érzelmi szempontból. A civilizáció peremén áll, ahol vészhelyzetben nem lehet gyorsan segítséget kérni, s ha egy következő tűz végigvonul mellette, az őrház magányos őrszemként fog állni. A felvilágosodás előmozdítására tervezték” – foglalja össze az Atelier Jorgensen.