Vess egy pillantást a BMX ihlette építés egyik leglenyűgözőbb átvételére, amely a tajvani AFS Custom Bikes készített – ami egy kelet-ázsiai ország délnyugati partvidékén, Tainan Cityben található, testreszabott kerékpárépítő cég.
Az egyedi építés egy SYM Symba 100-ként kezdte életét – a Honda Cub tajvani klónjaként -, azonban az eredeti donorból nagyon kevés maradt meg. A projekt egy teljesen egyedi – és teljesen merev – váz köré épült, amelyet a 20 colos BMX kerékpárok mintájára készítettek, és amely most egy alulra szerelt motornak ad helyet, amely csak centikre áll a talajtól.
A merev vázba integrálták a nyeregcsövet és a lengőkart is – ahogyan az üzemanyagcellát is -, míg a kerékpár orr-része egy teljesen egyedi (és szintén merev) villát kapott. Az AFS legénysége a SYM-et egy kanyargós egyedi szívócsővel és egy ugyanilyen sajátos kipufogóval is ellátta, amely a motorhoz simul, körbekígyózik a léghűtéses motor körül, mielőtt lefelé ívelne, hogy a füstöt a földre engedje.
A jockey váltó mellett egy másik fontos fénypont az egyedi motor kerekei, amelyek valójában pótkerekek, és amelyeket Bridgestone versenyabroncsokkal láttak el, majd a projekt egyedi villájára és lengőkarjára szerelték fel.
Mindent egybevetve, az AFS Custom Bikes-nak sikerült felemelnie a BMX ihlette custom build műfajt, egy őrülten tiszta és jól megmunkált projektet nyújtva, amely egyesíti az egyedi motorkerékpárok iránt, valamint a 20″-os trükkös kerékpárok iránti szeretetet, amelyeken gyerekkorukban motoroztunk.