A Sávolt család egészen biztosan nem gondolta volna Karolina lányuk óvodában készült gyermekrajzai láttán, hogy néhány évvel később sorba fognak állni majd a képeiért. Ma már a 12 éves Karolina festményeinek külön helye van a Bodó galériában, túl van az első saját kiállításán hazai és nemzetközi aukciókon és a külföldi táraltok is látótávoságban vannak. Pályafutásom legfiatalabb riportalanya, aki korát meghazudtoló érettséggel beszél a művészetéről, a világról, a tehetsége következményeképp őt körbevevő népszerűségről, a jövőről és persze arról is, hogyan lehet mindeközben gyereknek maradni.
A Sávolt család egészen biztosan nem gondolta volna Karolina lányuk óvodában készült gyermekrajzai láttán, hogy néhány évvel később sorba fognak állni majd a képeiért. Ma már a 12 éves Karolina festményeinek külön helye van a Bodó galériában, túl van az első saját kiállításán hazai és nemzetközi aukciókon és a külföldi táraltok is látótávoságban vannak. Pályafutásom legfiatalabb riportalanya, aki korát meghazudtoló érettséggel beszél a művészetéről, a világról, a tehetsége következményeképp őt körbevevő népszerűségről, a jövőről és persze arról is, hogyan lehet mindeközben gyereknek maradni.
Két és fél évvel ezelőtt nagyot fordult veled a világ, mondhatni, hogy félig-meddig teljesen véletlenül.
A COVID ideje alatt több szabadidőm volt és ezért nagyon sokat rajzoltam. Egy asztalon hagyott képemet meglátták a szüleim, és ezután kezdtünk el beszélgetni arról, hogy én mit is gondolok a rajzolásról.
Közbevetőleg: mi volt ezen a képen?
Egy filctollal készült nagyon absztrakt rajz volt, tele geometriai formákkal. Egyébként a geometria és a színesség, a dimenziós hatások minden korábbi rajzomon megjelent. Nem tudom, hogy miért pont ezek, de nagyon szeretem mindkettőt.
És végül is mit gondoltál a rajzolásról?
Azt, hogy szeretnék továbbfejlődni és el szeretnék kezdeni festeni. Tulajdonképpen így indult el ez az egész dolog. (…)
(Cikkünket teljes egészében elolvashatják a Luxury magazin aktuális számában)