Az Acropolis Aviation új privát jet-je (G-KELT) nem csak az egyik legpazarabb, és legfejlettebb technikailag, de az egyik legtágasabb is. Külső megjelenésre egy egyszerű Airbus A320neo, annak szokványos kabinméretével (nagyjából 27,5mx3,5m), amely 180 fő befogadására képes. Ehhez képest az Yves Pickardt tervezte G-KELT mindössze körülbelül tized annyi (19) embert tud leültetni. A gazdag bőr és famunkával díszített óriási kabin majdnem háromszor akkora, mint a konkurens privát jeteké, és még egy lakosztályt is tartalmaz, hatatalmas franciaágyal, márvány mosdóval, és zuhanyzóval.
Az Acropolis szerint, a gép kitűnően alkalmas államfők szállítására, vagy légi tárgyalóteremnek, mert a majd 10000km-es hatótávja lehetővé teszi az átszállás nélküli utazást New Yorkból Tokióba, vagy akár Londonból Seattle-be. Mivel a gép 13 órát is képes egyhuzamban a levegőben tölteni, a tervezőknek gondolni kellett a kényelemre. Pickardt nem is akart kompromisszumokat kötni e téren: a géphez tartozik egy tágas, nyitott terű társalgó, tárgyaló és étkezőhelyiségek, ágyakká alakítható székek és egy gourmet bisztrókonyha.
Az AMAC Aerospace valaha volt legkomplikáltabb munkája volt a beltér kialakítása. “Jóval előbb megkezdtük a megrendelővel való együttműködést, minthogy a repülő megérkezett volna hozzánk Bázelbe,” -mondta Waleed Muhiddin, az AMAC fejlesztő- és marketingigazgatója. “Több mint egy évet töltöttünk a belső dizájn finomhangolásásval, hogy a megrendelő minden igénye visszaköszönjön benne.”
A Pickardt ambíciózus dizjánja olyan teljesítménycsökkentő elemeket tartalmaz, mint a bőséges mennyiségű fa és márvány, vagy az üveg tükrök. Ezek ellensúlyozása következtében az AMAC mérnökei könnyűsúlyú alumíniumból tervezték a székek vázait és a válaszfalakat, és a külső felületek anyagait is a lehető legvékonyabbra kalibrálták. “Vékony réteg üvegeket alkottunk a fürdőszobai tükrökhöz, melyeket méhsejt szerű anyagokba ágyaztunk,” mondta Muhiddin. “Ugyanezt csináltuk a tükröknél jóval testesebb márvány mosdó esetében is.”
Bár a rengeteg felszín alatti kifinomult munka szemmel nem látható, bizonyosan lenyűgüzik majdani utasait a belső terek makulátlan famunkái (Helen Amy Murray), a 19 iPad sélessávú internetkapcsolattal, és a Rockwell Collins féle szórakoztató rendszer 4K-s Ultra-HD képernyőkkel. Ami viszont egy-két óra után már biztosan nem tűnik fel, hogy egy repülőgépen van az ember.