Guruló kazetta

A londoni 3d művész Allan Williams megtervezte a nyolcvanas évek elején készült ikonikus Honda Motocompo robogó idealista újraértelmezését.

Az új koncepció a kultikus klasszikus modell teljes méretű és versenykész változatát képzeli el, amelyet eredetileg összecsukható “csomagtartós kerékpárként” mutattak be, hogy beférjen az olyan kis méretű autókba, mint a Honda Today és az (akkor még új) Honda City.

Honda Motocompo XL
Az eredeti Honda Motocompo egy téglalap alakú kis robogó formájában ölt testet. A kormányt, az ülést és a lábtartókat úgy tervezték, hogy a motortestbe hajthatóak legyenek, így egy letisztult, doboz alakú, 1185 mm × 240 mm × 540 mm-es csomagot alkotnak. Ez a legkisebb robogó, amelyet a Honda valaha épített és a motorrajongók körében kultikus státuszt élvez egyedi kompakt kialakítása, retro stílusa és rendkívül testre szabható lehetőségei miatt.

Honda Motocompo XL
Allan Williams koncepcióterve az ikonikus Honda robogó nagyobb méretű változatát mutatja be, amely továbbra is megőrzi az eredeti modell legfontosabb jellemzőit. Ahogy a művész a közösségi médián is kifejti, a koncepciót fusionban modellezte, Cinema 4d-ben újramodellezte, Rizomban kibontotta, Substanceban textúrázta és Redshift-tel renderelte. „Szóval rengeteg munka egy olyan dologért, ami nem túl nagy vagy bonyolult” – osztja meg.

Honda Motocompo XL
Williams a Honda Motocompo XL két változatát tette közzé; egy élénkpirosat és egy sárgát. A követői visszajelzései nagyon lelkesek voltak, az egyik kommentelő megjegyezte, hogy az újraértelmezett dizájn úgy néz ki, mint egy “kerekeken guruló kazetta”.

Honda Motocompo XL