A Rodin Cars most jelentette be, hogy a kizárólag pályára szánt FZero hivatalosan is gyártásba kerül. A vállalat nem is próbálja visszafogni a várakozásokat a nyílt pályás FZed utódjával kapcsolatban. Azt mondja, célja, hogy megalkossa a „leggyorsabb autóját a pályán, kivétel nélkül.”
Három évvel azután, hogy először bemutatta a jármű terveit, a Rodin úgy érzi, hogy korlátok nélküli hiperautója számára végre elérkezett a pillanat. Érdekes lesz látni, hogy milyen lesz az autó, mert a cég minden bizonnyal sokat ígér. Hibrid hajtásláncát egy „forradalmi” 4,0 literes, duplaturbós V-10-es alkotja, amelyet egy villanymotor segít. A Ricardo szerint a testre szabott összeállítás összesen 1160 lóerős lesz és ennek a teljesítménynek köszönhetően az autó 360 km/h feletti végsebességre lesz képes.
Az autó állítólagos teljesítményéhez hasonlóan extra a formatervezése is. Korábban is jellemeztük már úgy az autókat, hogy úgy néznek ki, mint a Batmobil, de ez különösen igaz az FZeróra. A fekete-arany színösszeállítás, a buborékos cockpit, az óriási sárvédők és a még nagyobb hátsó szárny olyan kinézetet kölcsönöz neki, mintha Tim Burton két Batman-filmjének egyikében a sötét lovag vezethette volna. A dizájn, bármennyire is furcsa, célt szolgál. A járművet úgy alakították ki, hogy a lehető legjobban aerodinamikus legyen és a lehető legtöbb leszorítóerőt termelje.
Az FZero emellett rendkívül nagy lesz. Az autó lökhárítótól lökhárítóig több mint 5,5 méter hosszú és 2,3 m széles. Ennek ellenére nagyon alacsony, a legmagasabb pontja mindössze 1,12 m magasan van a föld felett. Igazi pehelysúlyú is lesz, mindössze 700 kilót nyom a mérlegen. Ez még egy kizárólag pályára szánt, bőséges mennyiségű szénszálas anyaggal ellátott fenevad esetében is nagyon könnyű.
„A Rodin FZERO a járműteljesítmény végső magasságainak fizikai megjelenítése. A szabályrendszer szerinti építés korlátai nélkül képesek vagyunk könnyebbé és erősebbé tenni az autót, és lényegesen nagyobb leszorítóerőt produkálni” – mondta David Dicker alapító egy nyilatkozatban. „Az egyetlen valódi korlátozást a fizika törvényei jelentik számunkra, és mi még ezeket is az abszolút határig feszegettük. Alig várjuk, hogy az elképzelhető legintenzívebb vezetési élményt hozzuk el a világ versenypályáira.”
Rodin elmondása szerint az első FZero jövő nyáron gördül le a gyártósorról. A jármű árát még nem jelentették be, de arra számítunk, hogy borsos lesz, főleg, hogy a száguldó gép mindössze 27 példányra lesz limitálva. A hírek szerint egy közúti változat is készül.