Katamarán szigetek

A többtestű hajó két helikopterleszállóval, medencével és egy garázzsal rendelkezik, amely strandklubként is funkcionál.


A katamaránok általában több belső fedélzeti teret kínálnak, mint a hasonló méretű egytestű jachtok. És a Nick Stark Design minden extra centimétert számításba akar venni. Az ausztrál stúdió, amely az elmúlt két évtizedben terveket gyártott, most bemutatott egy új többtestű koncepciót, amelynek lakóterei nemcsak nagyok, de gyönyörűek is.

Project M
A Project M néven ismert, karcsú macska 80 méter hosszú a csúcstól a farokig, a szélessége pedig 22 méter. Ez hatalmas belső teret biztosít neki, amelyet magasba szökő mennyezetek és palotaszerű partihelyiségek jellemeznek. Egy másik fő jellemzője a nagy üvegpanelek és ablakok, amelyek a hajó felépítményén végigfutnak.

Project M
„A kiterjedt üvegezés a fény jachtjává teszi ezt a hajót” – mondta a stúdió alapítója és vezető tervezője, Nick Stark egy nyilatkozatban. „A tervezés kulcsa az volt, hogy behozzuk a külvilágot, hogy tiszteljük és csodáljuk a világ szépségét, ugyanakkor menedéket nyújtsunk az elemek elől, és szimbolikusan az élet szüntelen bonyodalmaitól is.”

Project M
A főfedélzeten kezdve egy nagyvonalú társalgó található nagyzongorával és színházteremmel, valamint bőséges vendégszállással, néhány irodával és a kormányállással. Fent, a külön erre a célra kialakított tulajdonosi fedélzeten található egy tágas lakosztály, egy társalgó és egy jacuzzi. Ez a felső fedélzet egy szabadtéri terasszal is rendelkezik, amely medencével, DJ-pulttal és egyedi világítással van felszerelve.

Project M
A Project M két helikopterleszállóval van felszerelve: az egyik a napfényfedélzet hátsó részén található, a másik pedig elöl, az orr felé. Három tendergarázsnak is otthont ad, amelyek közül az egyik a hajótestek között helyezkedik el, és felemelve strandklub-fedélzetként funkcionál.

Project M
Bár a stúdió nem osztotta meg a meghajtás részleteit, Stark szerint a hajótestek formája lehetővé teszi a hatékony, nagy sebességű hajózást és az újrapozícionálást. Azt is hozzáteszi, hogy a hajó bárhova mehet jellege lényegében „egy nagyteljesítményű magánszigetet” ad.

Ez is érdekelhet

A legfrissebbek