Luxus alumíniumból

A Tankoa szuperjacht-kínálata újabb csillaggal bővült. Az elismert olasz hajógyártó 164 lábas újdonsága kizárólag alumíniumból készült, és enyhén szólva szemet gyönyörködtető.


TankoaAz Ololun a Vertige és Bintador után a harmadik 50 méteres hajó, melyet a Tankoa tengerre bocsájtott. Az 500 gt-s (bruttó űrtartalom), háromszintes szuperjacht nem megrendelésre készült, de 2020 márciusában már el is adta a Campers & Nicholson, évvégére pedig meg is érkezett az új tulajdonosához. Úton Côte d’Azur felé számos kép készült a megdöbbentően gyönyörű hajóról.

Tankoa
Az elismert dizájner, Francesco Paszkowski munkájának köszönhetően az Olokun karcsú és sportos vonalakkal és szemet gyönyörködtető színvilággal rendelkezik: a hajótest fekete, a felső fedélzet alatti részek ezüstösek. A kifinomult külsővel kapcsolatban megemlítendő még a burkolat, amely hatékonyan, akár 10 celsius fokkal csökkenti a napon felhevült alumínium hőmérsékletét. Ezáltal a hajó nem forrósodik fel a napon.

Tankoa
A fedélzetet a tulajdonos kifinomult igényeinek megfelelően tervezték. A Casa Dio belsőépítészeti cég és a tulajdonos saját csapata közösen dolgoztak a dizájnon, hogy a hajó beltere kellően fényűző és kényelmes legyen.

TankoaElrendezését tekintve az Olokun nagyon hasonlít az elődjeihez –két fontosabb eltéréssel. Először is, az Onoku teljes hátsó főfedélzetének területe társalgóként szolgál, ahol pihenni és – a felső szintjén – étkezni lehet.

Tankoa

Az elülső főkabin pedig privát társalgóval rendelkezik, amely igény esetén plusz, saját fürdőszobás lakosztályként is használható. A hajótest végében van egy oldalgarázs a segédhajók számára, a tükörnél pedig egy gazdagon felszerelt klub található.

Tankoa
„A hármas számú S501-es hajó nem megrendelésre készült, és a tulajdonos a munkálatok vége felé kapcsolódott csak be a folyamatba, azonban mi maximális szabadságot adtunk neki, hogy saját ízlésére szabja a jachtot,” nyilatkozta Vincenzo Poerio, a Tankoa vezérigazgatója.

Tankoa
Persze az is álomba illő, ahogy a hajó úszik. A hagyományos dízel meghajtású, kis merülésű hajótest maximális sebessége 18 csomó, utazósebessége 14 csomó.

Tankoa
„A C&N és a tulajdonos saját gárdájának együttműködésével és Casadio Miami vezetésével egy olyan, gyönyörű jacht épült meg, mely tökéletesen megfelel az ügyfél elvárásainak,” tette hozzá a Tankoa értékesítő menedzsere.
Mindennek tetejébe két hasonló hajótest is készül épp a genovai gyárban. Folytatása következik.

Előző cikk
Következő cikk

Ez is érdekelhet

A legfrissebbek