Nyilván sosem lehetünk elég idősek ahhoz, hogy valami új dolgot találjunk ki. Így tett a nyolcvanas éveiben járó Rolling Stones is, akik egy új italmárkát dobtak a piacra múlt ősszel, a Crossfire Hurricane rumot.
A zenekar most egy új, limitált szériás üveggel és ajándékcsomaggal dobja fel a nemrég indult Hackney Diamonds amerikai turné alkalmából. Lehet, hogy a Rolling Stones a legnagyobb hírességek közé tartozik, de nem ők az elsők, akik rummárkát indítanak.
A Crossfire Hurricane rum 2023 novemberében indult a Rolling Stones, az Universal Music Group és a Socio Ventures együttműködésében, amely cég „új világhírességek tulajdonában lévő italok létrehozásával foglalkozik”. Ami a palackban lévő folyadékot illeti, nincs sok konkrét információ, ami nem meglepő, csak annyi, hogy ez Jamaica, Barbados és a Dominikai Köztársaság rumjainak keveréke (mind arról ismert, hogy nagyon jó rumot készít). amelyet „tökéletesen, gondosan kiválasztott tölgyfahordókban érleltek”. Spencer Wolf vezérigazgató sajtóközleménye szerint, a floridai Point Distillery felelős a rum palackozásáért. A hivatalos kóstolójegyek a karamellizált banánt és a trópusi gyümölcsöket írják le, és a javasolt koktélok közé tartozik a Gold and Stormy (a Dark ‘n Stormy a Goslings védjegye) és a Crossfire Espresso Martini.
Az új, limitált kiadású Hackney Diamonds ajándékcsomag egy különleges, fekete palackot tartalmaz, a Crossfire Hurricane rumot, amelyen a hagyományos üvegen a Rolling Stones jellegzetes nyelve látható. A márka a show utáni buliknak ad majd otthont a Hackney Diamonds turné során.