Timur Bozca dizájner és az Egyesült Arab Emírségekbeli Enata Group összefogott az utóbbi első luxusjachtja és márkája, a Mirarri megalkotásakor. A hajó a madarak csontszerkezete által inspirált dinamikus és színezett üvegkupolával cirkál majd a tengeren. A félig átlátszó fedélzet lehetővé teszi, hogy az utasok láthassák a kinti panorámát, szerkezeti integritást kölcsönöz a vízi jármű szénszálból és titánból készült, teljes gerendázatú felépítményének.
A Mirarri jacht tervezésén szerves struktúrák futnak végig. Timur Bozca és Rashed Al Shaali az Enata Marine cégtől szénszálat, kevlárt és titánt alkalmaznak, hogy a jacht a lehető legkönnyebb és legstrapabíróbb legyen. A fedélzeti környezet tágasságot idéz, a szabadtéri szórakozóhelyektől a jacht két végén található nyitott beállításokig. A hátsó fedélzeten egy grill- és bár rész kerül, amely a társasági összejövetelek és a tengerre néző al fresco étkezések helyszínéül szolgál.
A 17 méteres Mirarri jachtot várhatóan elsősorban szénszálak és titán felhasználásával építik majd. A vízi jármű belsejébe lépve a társalgó tágas, párnázott padokkal, amelyek követik a belső tér formáját, és a hátsó fedélzet felé lejtősen folytatódnak.
Az elrendezés lehetővé teszi a társasági életet, mivel a vendégek egymás előtt ülnek, így nagyobb területet biztosítva számukra a sétához. Van egy felnyitható asztal is, amely elpakolható és étkezőasztalként és íróasztalként használható, és egy nagyképernyős televízió biztosítja a fedélzeti szórakozást a vendégek számára.
A szénszálas, titániumból készült Mirarri jachton megtalálható lesz mjad a Wingman szoftver is, amely lehetővé teszi a tulajdonos számára, hogy távolról irányítsa a jacht különböző aspektusait, elvégezze a szükséges frissítéseket, távdiagnosztikát végezzen, és megelőző karbantartást hajtson végre.
Lefelé haladva a jacht két teljes gerendázatú, élénk színekkel és kortárs dizájnelemekkel díszített kabinnal rendelkezik, melyek a tulajdonos és vendégei számára biztosít „menedéket”. A cikk megjelenésekor az első Mirarri jacht jelenleg építés alatt áll, és várhatóan 2025-ben kerül átadásra (elsőként az Egyesült Arab Emírségekben).