A 75 millió dolláros tetőtér

A dombokon álló díszes kúriáktól a belvárosi elegáns magasházakig, a pazarul megtervezett és magas árú lakások uralkodnak Los Angelesben. Most azonban a világ egyik vezető luxusszállodalánca talán mindkét fronton rekordokat dönthet legújabb lakóházaival. A Jonathan Genton által fejlesztett Four Seasons Private Residences Los Angeles 58 egységének 70 százaléka már elkelt, és máris figyelemre méltó, mivel ez a márka első önálló (azaz szálloda nélküli) észak-amerikai Four Seasons lakóprojektje.

Four Seasons

Ezen a héten a Beverly Hills közelében található 12 emeletes ingatlan ismét hírekbe került azzal, hogy rendkívüli kétszintes penthouse-ját 75 millió dollárért hirdették meg – ez rekordár a Los Angeles-i társasházi lakások között. Ez a legfelső emeleti rezidencia 13 000 négyzetméteren terül el, és olyan elrendezést kínál, amelyet az 1940-1960 között a háború utáni élethez épített modern Case Study Houses ihletett. A vevő testre szabhatja a teret, és pontosan eldöntheti, hogy hány ágyat és fürdőszobát szeretne létrehozni.

Four Seasons

Genton elárulta a Robb Reportnak, hogy a nyitott koncepciójú alaprajz mellett „az egységhez tartozik egy privát, 9 788 négyzetméteres tetőtéri kert-oázis” tükröződő medencékkel és egy 360 fokos városi panorámát nyújtó terasszal. Még közvetlenül lifttel is megközelíthető lesz a tér, valamint saját hatállásos magángarázzsal is rendelkezik. Ha a kért áron adják el, a toronymagas árcédula megdönti a jelenlegi 35 millió dolláros rekordot a környéken, mondta Genton. Ezt a rekordot 2010-ben állították fel, amikor Candy Spelling vásárolt egy penthouse-t Century Cityben.

Four Seasons

Ha érdekel a dolog, de az ár túl magas: az ingatlanban már 3,25 millió dollártól vannak elérhető egységek. Az átlagos rezidenciák több mint 2400 négyzetméteres alapterületűek, és behúzható ajtókkal, kerttel ellátott kültéri teraszokkal és professzionális minőségű, Gaggenau készülékekkel felszerelt ínyenc konyhákkal rendelkeznek.

Four Seasons

A fürdőszobák kiváló minőségű anyagokkal és berendezési tárgyakkal rendelkeznek majd, amelyek spa-szerű hangulatot teremtenek, míg az elsődleges fürdőszobák mély áztató kádakat, különálló üvegfalú zuhanyzókat tartalmaznak. A legjobb az egészben, hogy saját privát garázsod lesz a mélygarázsban.

Four Seasons

Genton megjegyzi, hogy az épület kiemelkedő közös szolgáltatásai közé tartozik majd „egy Harley Pasternak által tervezett beltéri-kültéri fitnesz- és wellness-központ, egy privát edzőterem, egy csempézett sósvizes medence nullszegélyes kialakítással és mennyezeti ventilátorokkal felszerelt privát kabinok”.

Four Seasons

Arról nem is beszélve, hogy a helyszínen egy magával ragadó IMAX Private Theatre Palais élményt is kínálnak 18 fő befogadására alkalmas ülőhelyekkel. „Az induláskor még nem volt olyan projekt, mint a Four Seasons Private Residences Los Angelesben, olyan, amelyet a globális lakosok és a kifinomult hazai vásárlók is áhítottak volna” – mondja Genton. „(Ez) elsőrangú ingatlant kínál egy elsőrangú helyen”.

Four Seasons

A Beverly Center közelében, a 3rd Street-en és Los Angeles két Four Seasons szállodájának egyikével szemben található ingatlan a márka globális lakóstratégiájából született, amely a luxus életstílus élményét népszerű helyszíneken lévő otthonok kezelésével kívánja bővíteni. Míg a Four Seasons jelenleg 47 lakóingatlannal rendelkezik világszerte, Ázsiától a Közel-Keletig, az ehhez hasonló önálló projektek segítenek a vállalatnak kiterjeszteni a hatókörét, és a vegyes használatú ingatlanok kiegészítőjeként működnek, miközben továbbra is világszínvonalú dizájnt, szállodai stílusú kényelmet és ötcsillagos szolgáltatást kínálnak.

Four Seasons

Genton szerint az új amerikai rezidenciák célja az, hogy egy áhított területen kiváló ingatlanokat kínáljanak azoknak, akik a magánélet és az exkluzivitás mindennapjait szeretnék megtapasztalni. „Megnövekedett érdeklődést tapasztalunk a márkás rezidenciák iránt a városban, mivel a szolgáltatás, a luxusfelszereltség, a magánélet és a biztonság egyre fontosabbá válik az igényes, rendkívül tehetős vásárlók számára. A világjárvány sokak számára perspektívába helyezte a dolgokat, és egyre kifinomultabb vásárlókat látunk, akik nem akarnak kompromisszumot kötni a családjuk számára az abszolút legjobbat illetően.”

Ez is érdekelhet

A legfrissebbek