Az Omega méltán mondható az óragyártók egyik királyának, most szakértelmét egy másik nagyon fontos kiegészítőre, a napszemüvegekre fordítja.
A svájci székhelyű márka még újnak számít a szemüveg kategóriában, bár 2016-ban már piacra dobott egy kisebb kollekciót, de 2020-as legújabb gyűjteménye mindent visz.
Az új kollekcióban hat stílus képviselteti magát, mind az Omega híres óráira jellemző anyagból és bonyolultsággal készült. A cég filozófiáját ábrázoló logó diszkrét helyet kapott a lencsén, a keretekbe beillesztett betétek pedig extra dimenzió érzetet kölcsönöznek.
Minden darab egy klasszikust testesít meg, amivel nem könnyíti meg a választást. Minden olasz darab erőteljes formavilágú és anyagú, legfőképpen fém, hogy kiemelje a keretet.
Mint a márka órái, a napszemüvegek sem nélkülözhetik a nehéz árcímkét, még a dizájner napszemüvegeket is felülmúlják. Kezdő áruk 495 dollár és akár 1045 dollárt is elkérhetnek egy-egy darabért. A legdrágábbak a “Pilot” stílusúak, melyben az arany tónusú fémet ötvözték a borvörös-acetát elemekkel. Vintage kinézetére nagy hatást gyakorolt a Speedmaster Apollo 11 50th Anniversary órája.
Az 1848-ban alapított Omega a maga nemében legelismertebb cég, a finom órák gyártásának globális központja. Hosszú történelme alatt – néhány kivételes ékszerdarabbal – többnyire az óragyártásnál maradt. Óvatos terjeszkedése a hosszú távú stratégiája része.