Finom falatokra váltja a monogramokat Louis Vuitton. A francia világmárka bejelentette legelső kávézójának és éttermének megnyitását a japán Osakában
A Le Cafe V Louis Vuitton új, négy szintes üzletének legfelső emeletén található majd meg. Neves japán séf, Yosuke Suga lép az élre, aki korábban egy 20 férőhelyes Sugalabo nevű éttermet vezetett Tokióban, a kávézó pedig kültéri terasszal és bárral egészül ki. A színpalettán a fekete és szürke mellett kontrasztot képez a sárga és arany, a jellegzetes LV feelingért.
Ha ez még nem elég, a bár mellett egy második éttermi rész is a vendégek rendelkezésére áll, felszolgálva a kivételes vacsorát a legszerencsésebbeknek. Sugalabo V Suga séf sikeres tokiói éttermének mása lesz egy kis luxussal megbolondítva. Az Art Deco jegyében készül a hely berendezése, púder színű falakkal és arany díszítéssel. A hosszú bárból kiválóan rálátni, ahogyan a séf elkészíti a vacsorát.
Mint a ház védjegye, a híres LV monogram sem hiányozhat, az étkészletben jelenik meg ízlésesen. Tokujin Yoshioka, aki Louis Vuitton Objects Nomades otthoni és utazási tárgyainak tervezője az ikonikus jelkép által inspirált töltő lapot készített. Ez a megközelítés kifejezetten ellentétben áll a Fendi londoni kávézójával, amely az egész teret telerakta a dupla F logóval.
Az új étterem és kávézó hírét a Louis Vuitton elnöke és vezérigazgatója, Michael Burke jelentette be, aki hozzátette, hogy a logó valószínűleg több éttermen és hotelen megjelenik majd a jövőben. Ez beleillik az LVMH stratégiájában. Bernard Arnault milliárd dolláros luxus konglomerátuma (a Louis Vuitton anyavállalata) nemrégiben felvásárolta a Tiffany & Co.-t és az ikonikus amerikai ékszerész a jövő hónapban nyitja meg első Blue Box Café nevű kávézóját.
A Louis Vuitton Maison Osaka Midosuji négy szintet foglal el egy Jun Aoki építész által tervezett új épületben, mely Február elsején nyílt, míg a Le Café V Február 15-én kezdi a vendégek kiszolgálását. Még egy ok, hogy Japánba foglaljuk a következő nyaralást.