A Covid-járvány közepette Charly Phitoussi elindította az Instagram @prestigeyachts profilt, hogy bemutassa a világ kiemelkedő luxushajóit, és segítse a felhasználókat egy pillanatra elmenekülni. A fióknak most mintegy 120 000 követője van, és a párizsi tartalomgyártó úgy döntött, hogy a dolgokat egy újabb szintre emeli, és megtervezi saját „úszó palotáját”.
Phitoussi a francia jachttervezővel, Julien Cadróval közösen készítette el az új koncepciót, amely megfelelő módon a Boss nevet kapta. A Földközi-tenger körutazására tervezett gyors mozgású jacht letisztult sziluettje tiszta vonalakkal és tűszerű formákkal rendelkezik, amely átszeli a hullámokat. Phitoussi elmondta, hogy a légi közlekedés is inspirációs forrást jelent, amely megmagyarázza a kettős szárnyat.
A 262 lábas három nagyvonalú fedélzettel van felszerelve, és a szabadban való életre hivatott. A fő fedélzeten terjeszkedő tengerparti klub található, két nagy ajtóval együtt, hogy a tengerészek szükség esetén egy vagy több járművet tárolhassanak a fedélzeten. Máshol van egy nagy hely, amelyet szabadtéri mozi vagy privát koncertszínpadként lehet használni, attól függően, hogy a filmeket vagy a zenét részesíti előnyben. Ez a fedélzet egy látogatófülkét is kínál.
A felső fedélzet egy teljesen felszerelt bárral és nyitott étkezővel rendelkezik, ahonnan élvezheti a tengerre nyíló kilátást. Itt találja a napozóteraszokat is. A fedélzeten zárt étkező és szalon található, valamint a fennmaradó VIP vendég kabinok és a tulajdonos lakosztálya.
Az egyik kiemelkedő tulajdonság a végtelenített medence, amely a felső fedélzetről folyik egy lépcső mellett, amely egészen az úszóplatformig vezet. A Boss egy társalgóval is rendelkezik a kormányház előtt, külön jakuzzival, valamint hellyel két helikopter számára.
A meghajtással kapcsolatban Phitoussi és Cadro elmondták, hogy a jacht ideális esetben tiszta energiával, például hidrogénnel működne.
„Célunk az volt, hogy a lehető legjobb jachtélményt teremtsük a tulajdonos és vendégeik számára” – áll a duó közleményében. „Reméljük, hogy előfizetőink álmodni tudnak projektünkkel ezekben a nehéz időkben.”